Garantie
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan jou te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens vervoer of dat er iets anders gebeurt, waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen vier weken na constatering van het gebrek hierover melding bij ons te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, zullen wij kosteloos zorgdragen voor reparatie of vervanging.
De garantie geldt niet wanneer de producten zelf zijn gerepareerd en/of bewerkt of wanneer je deze door derden hebt laten repareren en/of bewerken of wanneer het product aan abnormale omstandigheden is blootgesteld of anderszins onzorgvuldig is behandeld. Lees hiervoor ook onze algemene voorwaarden.
Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland, waardoor er een klacht ontstaat. Laat het ons dan gerust weten! We raden je aan om je klacht bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@liefsvanmaike.nl. Je krijgt dan binnen 5 werkdagen een inhoudelijke reactie van ons, waarin we streven naar een passende oplossing en afhandeling.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op https://ec.europa.eu/odr. Wanneer jouw klacht nog niet elders in behandeling is, staat het je vrij de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.